august 2011

Klar for hjemreise

Nå er jeg på flyplassen i Salt Lake City. Venter på flyet til Chicago, så skal vi til New York og deretter til Norge. Gleder meg til å komme hjem!

Oregon bilder

Her er bildene fra Oregon! Det var veldig fint der. Jeg fikk bli med på ridetur og de vi bodde hos hadde griser, hunder, katter og hester. Vi fikk også være med å se på konkurranser. De hadde konkurranser der de skulle vise frem griser, sauer og okser. Det var veldig morsom å se på, mange pent stelte dyr hvertfall. Bare se på sauen over for eksempel.

Yellowstone nasjonalpark

Nå er vi tilbake i Logan. I går kjørte vi rundt i Yellowstone nasjonalpark. Vi så en del forskjellige dyr, varme kilder(geysir) og masse fin natur.

Bison :D

Vi har hatt en veldig fin helg, i Oregon var det kjempefint. Skal prøve å få lagt ut bildene fra Oregon så fort som mulig!

Da drar vi!

Nå drar vi til Oregon. Håper dere har hatt en fin torsdag i Norge!

Leaving Utah

I morgen drar vi til Oregon for å besøke en familie, som bor på en gård. Vi skal være der til lørdag, så skal vi kjøre gjennom Yellowstone nasjonalpark. Vi kommer tilbake til Logan på mandag. Får se om det blir tid til noe blogging på turen. Nå er det bare en uke til vi reiser hjem til Norge!

Rulleee

video:utah

En liten video fra univeristetsbakken her. Det ser ikke så bratt ut, men det er det! Haha, ble svimmel da.

New Shoes

Kjøpte disse skoene fra Aldo for en liten stund siden. Synes de var veldig fine på!

Today

Idag har vært en veldig avslappende dag. Har vært i parken ved universitetet og sola meg litt. Også har familien vært på café.

Fint med noen sånne dager også!

Naomi Peak bilder

Fjelltur til Naomi Peak

I dag var gikk vi på fjelltur til Naomi Peak som ligger 3041 moh.

En liten søt en, som fikk veldig bollekinn etter hvert.

Litt soling på toppen.

Det var veldig fint å gå på tur i dag. Akkuratt passe varmt og selvfølgelig sol...som vanlig! Det er fortsatt fullt av blomster oppover i fjellene. Hadde vel vært en fordel å huske solkrem, men det gjorde vi da IKKE. Det ble ganske synlig da vi kom "hjem". Haha, men det var hvertfall en veldig bra tur!

Pirat Party in the U.S.A

Mine to nye amerikanske venner ♥Fikk tattoo og greier!

I går var vi på sjørøverparty for en som skulle pensjonere seg. Det var masse god mat, alle hadde tatt med seg litt hver. Vi møtte mange hyggelige amerikanere og fikk oppleve et amerikansk hageparty.

Shopping i Salt Lake City

I går var vi på shopping i Salt Lake City. Inne på Forever 21mmmm♥

Klar for hjemreise!....wish

Var en koselig shoppingdag. Vi var på The Gateway som er et utendørs kjøpesenter. Det er ikke så mange butikker på kjøpesenteret her i Logan, så da er det greit å ta en busstur dit.

Blomstereng

Bildene er fra Tony Grove. Nå er det helt fullt av blomster der...overalt!

La La Like

Alle ringene er fra Claire's.

Kolibri

Tenkte jeg skulle vise bildene av kolibriene jeg tok for noen dager siden. De har egne automater til de her, så da kan man se de ofte.

Så ble det veldig fin himmel også!

Nå skal vi snart dra på grilltur. Håper dere har hatt en fin onsdag!

Another Tuesday

I dag har vi vært en tur på kjøpesenteret her. Nå skal vi snart på kino å se Harry Potter filmen som vi ikke har sett ennå. Det har vært utsolgt for billetter her lenge, så vi tenkte vi skulle vente til det hadde roa seg litt...

jaah, sånn ser jeg ut i dag!!

Heiii

SEL

På fredag bestemte vi oss plutselig for å dra på hotell. Så vi kjørte til Deer Valley og ble en natt på Stein Eriksen Lodge.

liten suvenir fra "the spa"

Det var et veldig fint hotell med en så stor garasje at vi fikk kjøre golfbil til bilen vår. I byen var det vanskelig å finne noe som så falleferdig ut. Alt var veldig nytt. Hotellet har blitt kåret til et av verdens fineste! De hadde også veldig god mat der.