juli 2011

Friendship bracelets

Nå har jeg begynt å flette armbånd! Har sett at de selger "Friendship bracelets" på kjøpesenteret her og jeg syns de var veldig fine...Men jeg har jo slikt å gjøre så jeg dro heller å kjøpte en hel haug med broderitråder.

So far so good...

Hva synes dere om Friendship bracelets?

Ridetur i Rocky Mountains

I dag var vi på ridetur oppover i fjellene. Vi red i en time, sammen med en gruppe og en guide. Nå er det masse blomster i fjellene så det var veldig fint der. Vi red litt innover i skogen og hadde drikkepause ved en elv. Mange steder var det flott utsikt, det var fint å se utover i naturen fra hesteryggen. Det var en litt uvant sal og her bruker de bare en hånd på tøylene, så det var litt fristene å bruke to hender innimellom. Det er heller ikke noe særlig kultur for å ri med hjelm her... så jeg skulle vel hatt en cowboyhatt!

Det var en varm og fin tur.De hadde maaange søte hester!

Guiden og meg :)

Flowerpower

//kjole-Forever21//

Noen bilder fra Tony Grove i dag. Dro en tur dit og sola oss før vi var innom en gård med hester og bestilte ridetime. Så nå blir det ridetur med guide for mamma og meg på torsdag. Wiiiiiii!!!

imperfection

Photos

Bilder fra Torsdag når vi kjørte litt oppover i fjellene her.

Idag har jeg i grunnen bare lest og sett nyheter. Klarer ikke slutte å tenke på hvor forferdelig det er...alle de skadde, døde og pårørende. Det er bare helt ufattelig at noe sånt skulle skje!

Varme tanker til alle pårørende og jeg håper alle skadde kommer seg fort på bena igjen.

Tankene mine går til alle pårørende

Det er uvirkelig å høre om bombingen og all skytingen i Norge. Har nesten ikke ord, det er uforståelig! Forferdelig trist å høre om alle skadde og det høye tallet med drepte.

Tankene mine går til alle pårørende etter skytingen på Utøya og eksplosjonen i Oslo.

ZZZZZZZ

I dag er jeg litt trøtt...mamma og jeg ble sittende å se på Gone with the wind igår, etter å ha vært ved Tony Grove igjen. Den varte visst litt lengre enn vi hadde forventa.

Fant en liten flekk med sand :)Verdens beste karameller ♥ Var egentlig akkuratt passe varmt der og sol, men det tok ikke så lang tid før det været skifta.

Nå skal jeg lese litt i Elle som jeg egentlig kjøpte for en uke siden, men kom på at jeg hadde helt glemt å lese det!

La La Like

Tony Grove

Når vi var ved Tony Grove var det ikke så mange blomster der allikevel. Vi kom visst på feil tidspunkt, men vi fikk jo sola oss litt.

så fikk pappa en fisk som ble til middag.

slappe av og se på skyene♥

Plutselig kom det en elg svømmende...Pappa og elgen :D

Idag skal vi bort på treningssenteret igjen, skal nok få trent litt til tross for mine støle armer!

Yesterday

Igår var vi på en ganske, ja...lokal restaurant. Tror ikke det er nødvendig å si så mye mer om den, men kan jo gi noen stikkord som band, cowboyhatter, dans og litt varierende sangkvalitet.

Idag skal vi kjøre oppover mot fjellene til en innsjø hvor det visstnok skal være et sted med masse blomster.

Trening

Idag har mamma og jeg vært på treningssenteret og trent styrke.

Regner med å bli nokså støl i morgen ettersom jeg ikke akkuratt har vært i hardtrening siden jeg kom til USA. Nå skal vi straks gå ut på jakt etter en film vi kan se i kveld.

Lately

Hellu! Har ikke skjedd så mye i det siste, idag stod familien opp tidlig for å kjøre min bror til flyplassen. Han er nå på vei tilbake til Norge. På vei tilbake fra flyplassen dro vi innom hele to kjøpesentre, det første var innendørs og aaalt for kaldt. De er visst veldig glade i å ha det kaldt inne her. Så vi endte heller opp med å dra til et utendørs kjøpesenter og spiste frokost der.

Så har jeg fått ganske så oransje negler.

Tar med noen bilder fra Grand Canyon som jeg aldri rakk å legge ut...

Når vi var ved Grand Canyon var det egentlig veldig fint vær og utrolig varmt, men etter en liten stund ble det nærmere storm.

Utah Pictures

Dream Catcher Legend

"Used by the Woodland Indians, the Dream Catcher was hung in the lodge near the bedroom window. Its use was to catch all dreams, good or bad. The bad dreams would get trapped in the webbing and held until first morning light when they would be burned off. Knowing their way to the center, as the good dreams were caught they would filter down into the feathers and be held there, only to return another night and be dreamed again."

San Francisco

Nå er vi i Elko, men tenkte jeg skulle vise noen bilder fra kjølige San Francisco. Brrrrr..der var det litt kaldt.

Vi var på et fint akvarium hvor man blant annet kunne gå gjennom en tunell med masse fisk på alle kanter.

Møtte Nemo :D

Og Dorris!

Nå kjører vi snart tilbake til Logan.

Santa Monica

Vi endte opp med å dra til Santa Monica, siden det var så mange i California som anbefalte oss å dra dit. Det var veldig fint der, med mange muligheter for å få seg noe å spise ovenfor stranda. Nå er vi i San Francisco og i morgen kjører vi videre til Elko i Nevada.

Heheh, bustetrollet!

California

Nå er vi i California! Igår var vi rundt i Beverly Hills, litt på shopping og så på Walk of Fame. Idag skal vi på en strand, men har ikke helt bestemt oss for hvilken...det står mellom Santa Monica og Long Beach.

Nå skal vi spise frokost, før vi drar til strandaaa!

Arizona

Nå er vi i Williams i Arizona. Vi bor på et hyggelig hotell med svømmebasseng og et stort bål man kan sitte å blogge ved. Vi har nettopp spist en utrolig god middag med live musikk i bakgrunnen. I morgen skal vi til Grand Canyon.

Her er noen bilder fra igår:

Brodern :D

To dager til vi er fremme i California!

California Road Trip

Nå er vi i Torrey, vår første stopp på bilturen til California!

Utsikten fra hotellet

Nå skal vi kjøre til Bryce å se på nasjonalparken der.