Paella i regnværet

God morgen! I går kveld dro vi på en spansk restaurant for å spise middag. Vi gikk ikke helt ned til havna for å spise ettersom vi ville spise inne. Det hadde begynt å regne før vi gikk ut så sommerværet var ikke helt på topp, men vi spiste kjempegod paella! Etter middagen gikk vi en lang tur ved havna og stranda. Været ble veldig fint på kvelden og det ser ut til å ha holdt seg til i dag. Det var veldig fint å gå langs stranda her, det er fullt av spisesteder på alle kanter. Vi kommer nok til å spise ved havna/stranda en dag også!

I dag skal vi ut på shopping! Vi gikk jo forbi et lass med butikker i går som jeg er veeldig klar for å besøke. Har med meg minimalt med klær ned hit også ettersom jeg hadde en del shopping i tankene. Derfor kunne jeg trenge litt mer å velge i mens vi er her, heheh. Det er fullt av kjente butikker her så jeg gleder meg vældig til en shoppingdag.

Nå skal jeg ned å spise frokost på hotellet her om noen få strakser. Skal bli spennende å se hvordan den er. Hotellrommet er i hvertfall veldig fint. Vi bor også i et supersentralt område så vi har gåavstand til det meste, noe som er veldig behagelig. Da ternger vi ikke lete etter taxi eller andre fremkomstmidler. Vurderer å ha en fast daglig tur innom markedet her for å kjøpe fersk juice, det smakte såå godt.

Håper dere får en fin dag!

Én kommentar

Postet av: Hannah
Dato: 12.07.2013 Klokken: 10:09 - http://thecutecookiemonster.blogg.no

Stakk bare innom for å ønske deg en fortsatt god sommer og se litt på bloggen din :D Hadde satt utrolig stor pris på om du tok en liten tur innom bloggen min og :)